Toen we gisteren onze 630 bestelden, omvatte onze deal de installatie van een multiswitch. Ik weet niet zeker of het de 4 X 8 of de 5 X 8 is. Hoe dan ook, ik moet toegeven dat ik niet helemaal zeker weet wat het doel ervan is. We zullen vier lijnen hebben wanneer de installatie voltooid is. Naar mijn begrip van wat ik hier heb gelezen, heb je alle vier de lijnen nodig om de multiswitch te gebruiken. We zullen dan een 630, een 530 en een 505 hebben. Daarom hebben we de multiswitch ontvangen. Laten we dus zeggen dat we alle drie de ontvangers aansluiten. Wat is het voordeel hiervan? We hebben nog steeds alleen de programmering beschikbaar op vier afzonderlijke feeds tegelijkertijd, toch? Het is niet zo dat we ineens acht afzonderlijke feeds tot onze beschikking hebben, alleen maar omdat we de multiswitch hebben, toch? Dus in theorie kunnen we twee dingen op de 630 opnemen, één ding op de 530 en de andere feed van de 530 bekijken. Dat zijn er vier. Wat kan de 505 hier los van doen als hij op de multiswitch is aangesloten? Begrijpt u wat ik vraag? Ik weet dat dit misschien een flauwe vraag lijkt, maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet en de threads die ik heb gelezen, verduidelijken het niet voor mij. Trouwens, ik ben ook graag bereid om een verklarende thread te lezen. Als iemand er een kent, zou het geweldig zijn als je die in de thread zou plakken.
De Hans
De Hans