Canadian TV, Computing and Home Theatre Forums banner
21 - 38 of 53 Posts
Discussion starter · #21 ·
WELKOM THUIS! HOME NETWORK OPENT DE DEUR VOOR ZIJN WINTER/LENTE-PROGRAMMA, BEGINNEND OP 30 DECEMBER .

Nieuwe afleveringen van Warner Bros Discovery omvatten House Hunters Renovation seizoen 18, My Lottery Dream Home, seizoen 16 & 17, House Hunters International en House Hunters.

Kijkers kunnen meer te weten komen over deze series door de onlangs gelanceerde HomeNetwork.ca te bezoeken, die een frisse kijk biedt op onroerend goed, doe-het-zelfprojecten, woondecoratie en meer, en inspirerende artikelen, expert tips en de nieuwste decortrends biedt om het publiek te helpen mooie, functionele woonruimtes te creëren. De sociale mediaplatforms van Home Network gaan live op 27 december 2024.

Telus heeft verklaard dat ze Flavour Network en Home Network zullen uitzenden wanneer ze op 30 december lanceren.
Image
Daarnaast verwijderen ze de Discovery-kanalen die eigendom zijn van Bell wanneer ze op 1 januari een rebranding doorvoeren. Net zoals ze OLN verwijderden toen het werd gesloten, in plaats van de vervanger Bravo uit te zenden.

Start TV (gerund door Telus) heeft aangekondigd dat ze Flavour Network en Home Network zullen uitzenden wanneer ze op 30 december van start gaan.

Image

Net als hun moederbedrijf Telus verwijderen ze de Discovery-kanalen van Bell wanneer ze op 1 januari een rebranding doorvoeren. Net zoals ze OLN verwijderden toen het werd gesloten, in plaats van de vervanging ervan, Bravo, uit te zenden.

Ik heb een paar jaar geleden overwogen om over te stappen op Start.ca, kort nadat ze hun tv-dienst lanceerden. Ik zou het gedaan hebben, maar vond de tv-dienst van slechte waarde vanwege de manier waarop zenders werden gebundeld. Telus heeft dat alleen maar erger gemaakt.

Discussion starter · #26 ·
Normaal gesproken plaats ik dit soort persberichten niet, maar hier is een samenvatting van een aantal interessante punten.

CORUS KONDIGT OFFICIËLE LANCERINGSSPONSORS AAN VOOR FLAVOUR NETWORK EN HOME NETWORK - Corus Entertainment .

Belangrijke partners zijn onder meer Hellmann's Mayonnaise, Pandora en Think Turkey voor Flavour Network, en The Brick en Rust-Oleum voor Home Network. Aanvullende partners worden in 2025 bekendgemaakt.

Corus herhaalde: "Flavour Network en Home Network vervangen de huidige kanaalpositie van Food Network Canada en HGTV Canada op 30 december 2024. Klanten kunnen contact opnemen met hun serviceprovider voor meer informatie."

We zullen zien of Rogers meewerkt.

Bell MTS heeft hun zenderlijst bijgewerkt en alle zenders die deze maand eindigen geschrapt, waaronder de Cooking Channel en Magnolia. Dat impliceert dat ze niet van plan zijn om Magnolia te vervangen door de Rogers-versie.
En ze hebben mogelijk de binnenkort opgeheven Bell- en Corus-netwerken vervangen door hun aankomende opvolgers.

Ik heb vanmiddag veel reclame gezien voor de nieuwe branding op HGTV. Ondertussen heb ik op Sportsnet reclame gezien voor Food Network en HGTV. De positieve kant is dat de show van Gordon Ramsey toch op Flavour Network te zien zal zijn. Mijn moeder is dol op Gordon Ramsey.

Ik wil niet klagen, maar ik heb net door talloze schermen moeten scrollen om het equivalent van ongeveer een half dozijn berichten te lezen. Denken de bijdragers hier echt dat ze die monsterlijke foto's en schermafbeeldingen als onderdeel van hun berichten moeten publiceren? Een simpele beschrijving van wat ze hebben gezien, zou volstaan.

De vernieuwde netwerken hebben eindelijk de lanceringsprogrammering.

Image

De laatste show die op HGTV wordt uitgezonden, is Good Bones om 6:00 uur 's ochtends Atlantic. De eerste die op Home Network wordt uitgezonden, is Scott's Vacation House Rules om 7:00 uur 's ochtends Atlantic.

Image

De laatste show die op Food Network wordt uitgezonden, is Beat Bobby Flay om 6:30 uur 's ochtends Atlantic. De eerste show die op Flavour Network wordt uitgezonden, is Big Food Bucket List om 7:00 uur 's ochtends Atlantic.

Dus
"De laatste show die op HGTV wordt uitgezonden, is Good Bones om 6:00 uur 's ochtends Atlantic. De eerste die op Home Network wordt uitgezonden, is Scott's Vacation House Rules om 7:00 uur 's ochtends Atlantic." en
"De laatste show die op Food Network wordt uitgezonden, is Beat Bobby Flay om 6:30 uur 's ochtends Atlantic. De eerste show die op Flavour Network wordt uitgezonden, is Big Food Bucket List om 7:00 uur 's ochtends Atlantic."
Dat vat zo'n beetje de enige relevante details in bovenstaande post samen.

Discussion starter · #37 ·
HomeNetwork.ca en FlavourNetwork.ca hebben hun websites de afgelopen weken uitgewerkt en een volledige lijst met shows opgenomen. Ik was benieuwd of de Property Brothers bij Corus zouden blijven. Ze hebben 4 shows op Home Network, waaronder nieuwe afleveringen van Property Brothers: Forever Home op maandag om 21.00 uur ET/PT op Home Network. (ervan uitgaande dat dit niet alleen een kopie en plak is van de oude site.)

Het is moeilijk te zeggen, sommige afleveringen van House Hunters (HGTV / Home Network) zijn gemarkeerd als NIEUW, maar soms, vooral bij een rebranding, kan een programma nieuw zijn voor de zender, maar niet als nieuw gemarkeerd zijn omdat het een herhaling is van een andere zender. Maar House Hunters Renovation is gemarkeerd als Première (voor seizoen 18), dus deze is daadwerkelijk nieuw.

Voor Food Network / Favour Network hebben alle programma's na de rebranding om 07:00 uur (AT) / 06:00 uur (ET) geen afleveringsinformatie, dus voorlopig is het onmogelijk te zeggen, maar sommige programma's werden eerder uitgezonden op Cooking Channel, dat op 1 januari wordt stopgezet, dus sommige programma's verhuizen van Cooking Channel naar Flavour Network.

21 - 38 of 53 Posts