Otrzymaliśmy powiadomienie e-mail (po raz pierwszy), że nasz plan wygasa za kilka miesięcy.
Nadal potrzebujemy telefonu stacjonarnego i mamy naprawdę dobrą taryfę u Shaw/Rogers i Shaw/Rogers na ten kontrakt, ale Rogers chce nas przenieść na droższy plan. Próbuję wymienić moje opcje.
Myślę o porzuceniu Shaw na rzecz Telus. Przyjrzałem się niektórym usługom VOIP, takim jak VOIP.MS, które wydają się dość skomplikowane: rozliczenia w dolarach amerykańskich, płacisz za połączenia przychodzące i wychodzące, w tym spam. Konfiguracja może być również skomplikowana.
Z drugiej strony jest Fongo, ale rozmowy nie wydają się odzwierciedlać dobrych doświadczeń z nimi w tych dniach, ze słabym lub nieistniejącym wsparciem.
Naszym priorytetem numer jeden jest zachowanie naszego 35-letniego numeru telefonu. Nie chcemy ryzykować jego utraty, jeśli dostawca zniknie. Jest to z pewnością mało prawdopodobne w przypadku Telus/Bell i Rogers.
Mam nadzieję, że można podzielić się kilkoma doświadczonymi doświadczeniami.
Dziękuję z góry.
Nadal potrzebujemy telefonu stacjonarnego i mamy naprawdę dobrą taryfę u Shaw/Rogers i Shaw/Rogers na ten kontrakt, ale Rogers chce nas przenieść na droższy plan. Próbuję wymienić moje opcje.
Myślę o porzuceniu Shaw na rzecz Telus. Przyjrzałem się niektórym usługom VOIP, takim jak VOIP.MS, które wydają się dość skomplikowane: rozliczenia w dolarach amerykańskich, płacisz za połączenia przychodzące i wychodzące, w tym spam. Konfiguracja może być również skomplikowana.
Z drugiej strony jest Fongo, ale rozmowy nie wydają się odzwierciedlać dobrych doświadczeń z nimi w tych dniach, ze słabym lub nieistniejącym wsparciem.
Naszym priorytetem numer jeden jest zachowanie naszego 35-letniego numeru telefonu. Nie chcemy ryzykować jego utraty, jeśli dostawca zniknie. Jest to z pewnością mało prawdopodobne w przypadku Telus/Bell i Rogers.
Mam nadzieję, że można podzielić się kilkoma doświadczonymi doświadczeniami.
Dziękuję z góry.